هوارمحمد: قول دادم دیگر بی‌انضباطی نکنم!
نوشته شده توسط : alireza


حضور هافبک تیم ملی عراق در استقلال از طرفی با استقبال بسیاری از هواداران این تیم مواجه شده و از طرف دیگر برخی‌ها معتقد بودند این بازیکن بی‌انضباط برای این تیم مشکل‌ساز خواهد شد.

"هوارمحمد" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، در مورد شرایط خود گفت: قرار بود روز پنجشنبه گذشته از طریق اردبیل به تهران بیایم و در تمرینات استقلال شرکت کنم اما با لغو پروازهای این شهر مجبور شدم به بیروت بروم و از طریق این شهر خودم را به تهران برسانم. این دلیل اصلی تأخیرم در ورود به ایران است و به هیچ عنوان بی‌انضباطی در کار نیست.

وی افزود: مسئولان باشگاه استقلال به طور کامل در جریان تمام قضایا هستند و دلیل تأخیرم را به آنها نیز گفته‌ام و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

هافبک تازه وارد تیم فوتبال استقلال افزود: با آگاهی کامل استقلال را به عنوان تیم این فصل خودم انتخاب کرده‌ام و آمادگی بالایی دارم تا در تمرینات این تیم حضور یابم.

هوارمحمد در مورد مشکلات استقلال در جناح چپ خط هافبک گفت: قبل از اینکه با مسئولان این تیم پای میز مذاکره بنشینم شرایط این تیم را به صورت کامل مورد ارزیابی قرار دادم و امیدوارم حضور در تیم استقلال باعث شود مشکلات در جناح چپ خط هافبک برطرف شود.

وی همچنین در مورد مبلغ قراردادش با استقلال خاطرنشان کرد: مبالغی که طی روزهای گذشته در محافل ورزشی بیان می‌شود به هیچ عنوان صحت ندارد و من با تمام تشکیلات، پاداش‌ها و مزایا از استقلال 200 میلیون تا پایان فصل می‌گیرم اما از هر لحاظ آمادگی دارم تا قراردادم را برای فصل آینده نیز تمدید کنم.

هافبک عراقی استقلال در مورد اینکه ناصر حجازی با حضور او در این تیم مخالفت کرده بود، افزود: به استقلالی‌ها قول داده‌ام که دیگر بی‌انضباطی نکنم و همگان را نسبت به خودم بدبین نکنم. در این فصل می‌خواهم عملکرد فنی خودم را به نمایش بگذارم و با دیر آمدنم کسی را ناراحت نکنم.





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: